SFH...

Kanske lite besviken?
Jo, men inget jag ska ta här...

Lekparken var en hit! Vi busade tills Leon knappt orkade hålla ögonen öppna längre... Fåglarna var också roliga, Leon ville bada med dom, men han fick nöja sej med att kolla på när vi matade dom med bröd. Det borde väl duga för en 7 månaders? ;D
Jag hamnade återigen hos mamma... Det är någonting med den där ensamheten som gör att jag inte vill vara hemma. Jag hatar att vara ensam, allra helst utan internet och dvd. Jag menar, vad ska man då göra!? Stirra in i väggen är min nya hobby, om någon undrar...

Nothing else matters...
Kommer du ihåg? Det gör jag...
Varje gång jag hör den låten tänker jag på hur bra jag mådde då, och på vad du sa, och på hur en så pinsam situation kunde vara så betydelsefull på samma gång...
Jag kände mej inte osynlig, och definitivt inte ensam. Absolut inte ensam! (haha)
Du lovade något du uppenbarligen inte höll, men det är väl som vanligt, kanske? Ochändå kan jag inte sluta tänka tillbaka, och sakna den tiden, även om den var kort och snart förbi. Vad är det för fel?








It's my life, it's now or never...

Kommentarer
Postat av: Jenny ~ mamma till Elvin~

Men vad stor han har blivit :)



Hoppas allt känns lite bättre snart!

2009-08-12 @ 09:50:06
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Marina

Va söta ni är på bilderna och så stor Leon blivit.

KRAM

2009-08-12 @ 13:27:28
Postat av: Anonym

guud vilken söt unge du har :)

2009-08-13 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0