Snart är det höst.

Jag längtar till hösten.
Höstmodet är på G, och jag längtar som tusan! Jag fyller även år, och man kan tända massa med ljus och bara mysa. Jag gillar hösten, jag vil liksom ha lite av allt... Lite vinter, lite vår, lite sommar och lite höst, det är rätt lagomt. :)
Fast man skulle ju haft någon att kika på film med, med dom tända ljusen, istället för att vara ensam när liten sover för natten. ^^, 
Ensam ä stark, är det inte så?

Laga mat.
Jag har lagat kanske hur mycket mat som helst idag, korvstroganoff med ris till kanske 10 pers... Vi var 3 som skulle äta. -.-                    I förrgår lagade jag också jätte mycket mat, köttfärssås till kanske 15 (!) pers, och även då var vi bara 3 st. Nu finns det ju några lager i frysen, och jag är hur mätt som helst, magen är helt uppsvälld, som vanligt. Haha! Otur bara att jag är hos mamma och inte hemma... :D

Så fort liten vaknar blir det en promenad hem för att boka tvätt tid och hämta lite grejer. Leon åker ju till pappa sin imorgon och blir där hela helgen, så då blir det fullt upp med städning och tvättning...
Så inatt stannar jag här, mamma har ju ändå stuckit iväg på träningsläger och blir borta hela helgen, så det är bara jag, syster och Leon. :)

Nej nu är det bäst jag pyser!
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0