Bara för att jag har så jävla tråkigt!

HAR DU?
Folköl i kylen : Nej.
Något husdjur : Trouble, Som jag saknar så otroligt mycket! ♥
Någon favoriträtt : Mat. ;D
Någon flick/pojkvän : Har jag det? :) 
Puder på dig : Inte förtillfället.
Några framtidsplaner : Självklart!
Någon sjukdom : Feber.
Gymkort : Nej. Har inte tid... 
Några kärleksproblem : Det tror jag då inte.
En homosexuell kompis : Nej, bara en som inbillar sej det. ;) 
Duschat idag : Jag har bara städat och myst med prinsen.
Någon kompis som snarkar : Ja!
Någon vän som spelar i ett band : Ett antal. :)
Några mvg:n : Nej.
Någon som förstår dig : Ja.
Tuff kompis som kan försvara dig : Mina vänner är grymma!
Något beroende : Rökning, tyvärr...
Fikat idag : Nej.
Nagellack : Nej.
Någon vän som bor i ett annat land : Inga närma vänner iaf.


VEM?
Avskyr du : Ett starkt ord, men det finns 2 st.
Hånar du : Fredde. ;D
Delar du mest minnen med : Kim... 
Längtar du mest efter : Joel.
Stör du dig på : Ingen just nu.
Gosar du med : Leon.
Lagar mat : Jag.
Diskar : Jag
Tror att den är någon : Jag! ;D

VILKEN?
Tidning läser du : Olika.
Buss åker du oftast : 1:an gävle.
Frisyr har du : boll.
Dag fyller du år : 9 Oktober.
Årstid föredrar du : Vinter med massa snö, sommar med sol och bad.
Stad är du uppväxt i : Gävle, Valbo.

VAD?
Gör du nu :
Lyssnar på musik och tar en paus i städningen.
Gör dig till en bra människa : Jag vet inte...
Gör dig till en dålig människa : Jag har svårt att acceptera mej själv.
Vill du arbeta med : Något nytt.
Är roligast just nu : Att jag har fått kommit hem till Leon igen. :)
Har du på dig nu : Myskläder.
Har du för smink idag : Inte hunnit så långt än.
Äger du för skor : DC, Etnies mm.
Har du för storlek i skor : 35-36.
Läser du för bok : Ingen. 
Ska du göra nu : Fortsätta städa. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0