Då var det dags igen...

Nyss hemkommen från dagens promenad.
 Nu väntar tvättsugan, matlagning och sen måste jag ju fortsätta säda också. ;D Är det inte underbart så säg? Äh, det kommer att kännas kanon ikväll istället! :)

 

Faktiskt så har jag inget intressant att skriva om nu, jag känner mej rätt tom, så det jag kan dela med mej av är ju vad min dag kommer att gå ut på och det har jag redan gjort. Jagkanske kommer på något roligt att upplysa er om senare idag. :)
 Hej så länge!


Syster och min älskade lilla Trouble-Midsommar 07.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ska be Jonnah skicka resten av bilderna om hon har dom kvar, det kan ju vara kul med tanke på att Kim också var med.

2009-12-08 @ 11:45:26
URL: http://lisaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0