Då var det dags...

Idag blir det jobbigt, otroligt jobbigt!
Men jag ska vara stark, och jag har ju Leon och alla andra runt omkring mej... Det kommer att bli så otroligt vackert, men så otroligt svårt!

 

Leon har fått svin vaccinet idag, han blev ledsen men det gick över fort. Vi hoppas på att slippa feber och suriga miner, apoteket nästa!
Sen på eftermiddagen ska Leon leka med Alina, och det kan ju vara uppiggande efter en riktigt kämpig begravning fylld med sorg och känslor... Jag behöver det verkligen iaf!

Nej nu måste jag kila, har en del att göra innan Fredde hämtar upp oss...


Kommentarer
Postat av: agge

du vet att jag tänker på dig och Leon idag......massor med kramar

2009-12-03 @ 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0