Det snöar!

Äntligen är snön här!!!
 Jag och Leon tog en promenad i snön och det var underbart! Det snöade för fullt och luften var så frisk. :) Det här blir man pigg och glad av. ;) Vi träffade fastnade i ett samtal med en gemensam bekant till mej och Kim som vi träffade på på vägen. Vi blev ute i ca 1 timme, men promenaden blev inte lång. Men det gör inget, vi fick luft iaf. :)


Julmusik på tvn...
 Leon står framför tvn och dansar och klappar händerna för fullt till julmusiken dom sjunger. Min sötnos! :)    Och vill ni veta, Leon tog sitt första steg uta att hålla i sej idag, men han blev rädd och satte sej på rumpan. Men nu står det nog inte på förrän han traskar runt här hemma. :)


Hej på er, jag ska sätta mej och titta den snö vi ha fått idag. ;D


Kommentarer
Postat av: A****

Hej, du känner inte mig, möjligen har vi gemensamma vänner annars hade jag nog inte hittat hit, lite därför väljer jag att vara anonym. Har följt din blogg ett tag nu, å så länge velat göra ett inlägg, å nu kan jag inte låta bli längre. Jag tycker du verkar vara en fantatisk å enastående människa med en enorm styrka, din blogg berör verkligen mig så jag vill bara ge dig lite feedback, du gör ett enastående jobb så fortsätt att kämpa på :)

2009-12-12 @ 15:23:02
Postat av: agge

det står nog inte på förrän han springer omkring och du får jaga honom....hoppas det fixar sig med papperna på vovven så du får tillbaka honom....kramar

2009-12-13 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0