Film?

Nu börjar allvaret...
 Dags att ta sej i kragen och reda ut allt trassel. Så vad gör jag här, när jag borde sitta i soffan och prata ut och lätta på mitt hjärta?
Efter allt allvarsprat så är det dags att förbereda sej för söndagsfilmen, vilken av det än blir. Jag röstar iaf inte för någon action, jag har blivit så anti det på sista tiden. Jag vill mest se komedier eller tjejiga sorgliga filmer... "Titanic" eller "a walk to remember" skulle sitta perfekt idag. Men jag har ingen av dom, såklart!

Tattueringsmani.
 Jag börjar få lite smått med panik över att min tattuering inte är klar och aldrig verkar bli det... Jag ska ju täcka hela nedre delen av högra benet. Jag har ju en dödskalle som symboliserar pappa där, men den ska byggas på och något som symboliserar Kim och Pia ska också läggas till. Sen ska det även i lite färg i den också...
Och nu har jag kommit på vad jag vill göra för något på ryggen. Jag ska ju ha en tattuering som går från nacken ner på rumpan också. Och sen ska jag täcka hela vänster armen, sen är jag klar. :)

Det är bara det att ekonomin ALDRIG tillåter...




Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0