Fullbokat...

Har så otroligt mycket att hinna med den här veckan...
 Men jag ska försöka uppdatera er så gott jag kan! Idag har jag till att börja med vilat så mycket jag hunnit, har inte mått toppen och halsen har gjort så otroligt ont... Sen har jag vart och handlat, lagat mat, vart på promenad i snön och en massa annat. Snart är det dags att lägga liten och då är det matlagning, städning och bakning som står på schemat. Men vi får väl se om jag hinner med allt idag?´

Här har ni några bilder från när Leon och Elwin lekte, och från när Leons mormor var på besök idag. :)



Jag ska hinna med ett inlägg till senare idag.
Hej så länge. :9


Kommentarer
Postat av: Moa

Go pojkarna våra :) <3

2009-12-14 @ 20:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0