Fullt ös.

Här har det vart full fart hela dagen.
 Leon har fått massa fina presenter, men jag orkar tyvärr inte lägga in några bilder nu, är så slut efter all stress. :) Det har vart  full fart på Leon, han har lekt och busat, ätit tårta och och härjat runt med Xander hur mycket som helst! Det har vart jätte många som hälsat på och grattat honom, så jag kan säga att jag den här dagen har vart mer än lyckad! :)

Nu kollar jag på film för fullt här och har inte så mycket tid över till det här. Men jag tänkte bara berätta att imorgon åker jag till idre i 2 nätter. Så uppdateringen blir inte den bästa kan jag tro. Men kameran ska med, så sen ska ni få se hur roligt jag haft det.
Leon ska vara med belinda och Benjamin och kommer att ha det så bra! :)

Jag kommer att hinna med något inlägg imorgon innan jag åker också.
Men hej så länge!


Trouble...
 Jag är inte klar med allt det där än, och det verkar som om det kan ta lite tid. Men jag gör allt jag kan just nu, men har även fullt upp med Leon också. Men förhoppningsvis löser det sej så fort som möjligt!


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jaha, ja nu hitta jag en hemsida :) tack för hjälpen!

2009-12-27 @ 23:28:33
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan det vara så att det är lite probblem att få tilbaka Hunden, därför det dröjjer!? Du kommer nog inte få det!

2009-12-28 @ 15:01:36
Postat av: Anonym

Vad arg jag blir, det är ju förfan din hund !

Ska inte vara några problem egentligen. men någon sätter stopp för det hela ! irreterande...

2009-12-28 @ 15:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0