Grattis min älskling!

Idag blir Leon 1 år!
 Tänk vad tiden gått fort, och vad mycket som hänt...
Från förlossningen till BB, Kim var med, och var världens bästa stöd. Som jag skrivit tidigare så hade jag aldrig klarat det så bra om han inte stått vid min sida! Dagarna blev till veckor, veckorna till månader, och idag är det helt plöttsligt 1 år...
 Kim är med idag, det är jag helt säker på. Han skulle aldrig missa den här dagen. För jag har aldrig sett någon människa så lycklig som Kim var när han höll i Leon första gången. Det är helt obeskrivligt!




Och vem fick inte precis vad man hoppats på!?
 Jo, jag! Och jag är så otroligt pigg och utvilad idag... Leon sov för första gången på jag vet inte hur länge, hela natten! Från 7 till klockan 6, och då la jag honom med mej i min säng, och då somnade han om på en gång, för att sen väcka mej klockan halv 10!!!
 Och jag vaknar av att Leon trycker sitt ansikte mot mitt och säger; Hej hej! För idag har han kommit på att han kan säga så. :)

Nej, nu ska det bakas tårta och grejer.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0