Imorgon.

Fullbokat då också...
 Promenad på förmiddagen, jag måste även till köpis och köpa julklapp till avslutningsmiddagen med mamma gruppen. Som jag kommer att sakna den!
Innan jag ska dit så ska Leons farfar komma hit med julklapp och present till Leon innan dom åker, dom ska bort över jul och vill träffa Leon och ge honom klappar och presenter innan. :) Vad glad jag är över att Leon åtminstone har honom kvar! ♥

Sen blir det som sagt middag med mamma gruppen.
 När jag är där så ska mamma vara här med Leon, hon kommer förmodligen att få lägga honnom, jag kan ju tänka mej att det tar lite tid på mamma gruppen. Sen ska Joel hämta upp mej när han provkört sin nya skoter, då blir det väl bara till att åka hem och bänka sej framför tvn som vilken annan sag som helst...

Jag längtar tills på lördag då jag får träffa bror på sin permis. Jag skanar honom så!

 


Ensamma dagar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det, fått några papper om hunden? :)

2009-12-16 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0