Ingen lust...

Jag har helt tappat lusten att skriva...
 Jag känner inte för att skriva. Det är allt för många som inte borde läsa min blogg som gör det ändå...
Även om nu Trouble stog skriven på Kim hos jordbruksverket (vilket vem som helst kan göra), så gör det honom inte mer till Saras hund än min. Det var jag och Kim som köpte Trouble, jag betalade honom dessutom! Det är jag som står på ägarbeviset vi skrev vid köpet, men det är där det blir lite komplicerat, och det är inget jag kan ta upp i bloggen, det kommer att lösa sej tillslut...
Jag tycker inte ens att jag ska behöva sitta och försvara mej här, det borde vara en självklaret att jag skulle ha fått tillbaka min hund! Men nu är det tyvärr inte så och jag bara väntar på att bodelningen ska bli helt klar, för tyvärr hade ju jag en del saker kvar i lägenheten, bland annat en del persoliga papper, och det är väl lite där problemet ligger.

Jag lägger ner den här diskutionen nu!
Bloggtorka på G...


Kommentarer
Postat av: saga

hoppas du får honom ;O

2009-12-31 @ 13:13:50
Postat av: anna

STÅ PÅ DIG! :)

2009-12-31 @ 14:12:39
Postat av: Malin

Klart du ska ha tillbaka din hund Emelie. Vad är Sara för en människa egentligen,har bara hört negativt om henne. Stå på dig tjejen !

2010-02-13 @ 14:16:36
URL: http://pinkofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0