Känslor.

Varför ska det vara så jävla svårt?
 Det är omöjligt samtidigt som det är så enkelt. Leon måste komma i första hand, och det är en självklarhet för mej. Och funkar det inte med honom så funkar inget. Leon är mitt liv, och för mej kommer han alltid att ha störst plats, och jag vill inget hellre än att sätta honom framför allt annat.
Så om du inte är redo för det här, så funkar det inte för mej och Leon... Tråkigt men sant.

Leons konto.
 På facebook ville många vara med och stödja Leon med den ekonomiska biten. Alla pengarna Leon fått därifrån kommer att gå till kläder och annat som han behöver. Pengarna som blir över kommer att sättas in på Leons konto som kommer att vara låst för honom tills han blir 18 år. Jag kommer enbart att kunna röra dom pengarna i nödfall, då Leon behöver något som min ekonomi inte räcker till just för stunden.


Tack till alla som vart med och bidragit med pengar så att Leon ska få det han behöver, hna kommer att vara otroligt tacksam över det här när han blir äldre!


Pappa upp i dagen. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag beundrar din styrka!

2009-12-22 @ 03:10:15
Postat av: E.Svedin

Det var verkligen pappa upp i dan :)

2010-01-16 @ 18:04:03
Postat av: Anonym

Det var verkligen pappa upp i dan :)

2010-01-16 @ 18:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0