Klapparna klara!

Vet ni hur skönt det känns!?
 För en gångs skull är jag klar med julklapparna i rätt bra tid. I bättre tid än vanligt iaf! Annars brukar man handla sista typ på julafton.
Hur som helst har jag haft en jätte trevlig dag med Karro! Vi har snackat massa skit, sprungit runt som tusan och sist men inte minst fikat med hennes vänner. Dom verkade trevliga och jag hade faktiskt riktigt roligt! :)

Nu har jag fyllt upp platsen under granen med alla julklappar. Jag har handlat så otroligt mycket åt Leon, fick dra runt allt i en kundvagn! :D Men det är han värd, min lilla prins! ♥

Nu ska jag fuska med min diet...
 För just nu sitter jag och väntar på att mamma och syrran ska komma med donken! Jag försöker ju gå ner något kilo, men idag då jävlar blir det tjockis mat och sen kommer Lina med chips också! Jag har några långa promenader framför mej nu tror jag... ;D
För jag fuskade faktiskt lite igår också. Det blev ett och annat chips...


Nejnu är det dags att göra Leon klar för sängen. Vi får se hur det går, han är väldigt intresserad av julgranskulorna och nu på julklapparna. :)
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med hunden? :)

Kommer du få honom snart? :)

2009-12-22 @ 20:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0