Nära...



Nu är det inte mycket kvar...

 

 All städning är klar, jag har hunnit duschat och nu sover Leon middag. KLockan 4 är det dags att börja med maten, klockan 5 ska det vara klart. ;) Efter det är det bara att plocka undan allt och diska så fort som möjligt, för sen ska jag och Leon till gropen och åka pulka innan han ska sova. :) Kom dit vet jag! Vi skulle väl vara där runt 6, men jag går dit så fort jag är klar här hemma, det verkar ju bli några stycken som kommer iaf. :)

Leon gillar snön, han tycker om att ta på den och det är ju extra roligt när den smälter sen. :)

Nej, dags att sätta fart igen.
Men kameran följer med ut, så ni får se hur kul vi hade senare.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0