Snö!!!



Det har kommit lite snö, men inte mycket...
 Men det är bättre än ingenting iaf! :) Jag älskar snö, och nu är jag överlycklig och väntar som tusan på mer! Jag tog mej en promenad i snön idag också, det är så mysigt. Jag och Leon gick till köpis, Joel tog bilen så möttes vi där. Sen gick jag hem igen så lite luft fick vi ju iaf. :)

Det är roligt att se att inte bara jag reagerar över det där med Trouble.
 Och just nu väntar jag på några papper som väntas komma imorgon, och när jag skickar in det till jodbruksverket så får jag nog tillbaka honom ganska fort. :) Jag längtar som tusan!
Och innan det här har jag försökt med det mesta men inget har gett resultat än så länge... Jag tycker att det är sjukt att ens behöva genomgå allt det här för att få tillbaka min hund som jag och Kim köpte, men som jag betalde för. Det vore ju ganksa självklart att han ska hamna hos mej när något sånt här tragiskt händer...
Och det känns som om det som hänt är nog!


Kommentarer
Postat av: johanna

Lycka till! Tråkigt att vissa har svårt att skilja på ditt och mitt.

2009-12-13 @ 21:10:05
Postat av: Hanna

Hoppas du får hem Trouble snart!!

2009-12-13 @ 21:21:32
Postat av: Sara

Håller tummarna för dig.

2009-12-13 @ 21:29:10
Postat av: kim

hoppas du får tillbaka din fina hund snart :)

2009-12-13 @ 23:38:59
Postat av: frida

Det är vell inte mer än rätt att du ska få tillbaka honom?

Du skulle egentligen inte ens behöva nå jäkla papper

2009-12-14 @ 21:41:47
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0