Stress...

Fullt upp som vanligt.
 Vi har vart på köpis hela dagen med systrarna mina. Efter det begav vi oss in till GD för att knäppa Leons 1års kort, som förövrigt finns att se i tidningarna på söndag.
Sen åkte vi hem, fixade och donade en del, gav Leon mat och gjorde det jag han med städningen.
 Nu på kvällningen har Joel och syrran vart här, och just nu kollar vi på film... Linnea och Qarro var förbi tidigare. Dom lämnade pengarna som folk på facebook bidragit med till Leon. Och jag är så otroligt tacksam över det!!! Helt underbart att se hur mycket folk bryr sej och verkligen villhjälpa min fina pojk! ♥

 

 

Imorgon...
 Lina kommer och hämtar Leon halv 11. Hon ska låna hoom lite på dagen så att jag kan greja lite i lugn och ro. Det tackar vi för! Så Leon ska med Lina och luncha med Ida i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0