Tråk!

Jag är så jävla uttråkad...
 Joel typ sover och orkar ingenting. Leon sover och jag försöker roa mej själv... Tidigare var Moa, Tim och Elwin här, barnen busade som aldrig förr och Leon skulle göra klart för Elwin att det var hans leksaker. Lina var också här, men dom åkte samtidigt.

Tack för alla fina kommentarer...
 Det värmer att läsa alla gulliga kommentarer och det för mej faktiskt att vilja er. :) Det känns skönt att veta att vissa faktiskt förstår vad jag menar och kan sätta sej in i det jag skriver...




Nej nu ska jag försöka göra något skoj...
Hej så länge.


Min vackra Trouble! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk och hämta hunden! Han bor hos en av saras kompisar inne i stan. eftersom att sara tydligen inte kan ta hant om honom ensam. det är DIN hund, du som köpt/uppfostrat och givit kärlek. hade jag vart du hade jag ringt typ polisen och kollat vem hunden stog på. eller det kanske du redan vet? men ingen kan skriva över hunden på sara lagligt om du inte har gjort det personligen. och det fattar ju jag också att du inte har. dra igång världens liv om det här emelie, så är hunden din på mindre än två veckor. anmäl henne för att ha förfalska din underskrift och för stöld förfan! Om du inte redan gjort allt det här, ta tag i telefonen på måndag och ring runt alla samtal man behöver ringa!

2009-12-13 @ 01:58:48
Postat av: Anonym

jag håller med, fan vad håller den där tjejen på mej ? hämta din hund, hon kan inte säga någonting om att det är hennes, ring djurbruksverket tror de heter så. leta fram papper på chip nummret å grejer. GO GIRL!

2009-12-13 @ 14:55:15
Postat av: Anonym

Jasså Sara kan inte ta hand om hunden?! Säger vem?! Har ni frågat?

2009-12-13 @ 16:15:27
Postat av: Anneli

Först så vill jag säga att det går hemskt mycket ryckten så man ska inte prata vidare om sånt man bara hör av någon annan, som det mesta visar sig inte stämma. Emelie du vet vad jag menar. Sen så vill jag oxå säga att "hunden" är inte hos någon kompis till sara, har inte varit iaf men kanske flyttat senaste veckan. Och anledningen till att sara inte har honom helt själv är väl inte för att hon inte kan ta hant om den vad jag vet iaf. så ni ser, alla hör olika. Stötta gärna emelie men lämna bara säkra uppgifter som ni själva hört och vet och som kommer från folk som vet. så det inte blir fler missuppfattningar av era kommentarer. Kram till emelie och Leon

2009-12-14 @ 16:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0