Underbart!

Det snöar fortfarande förfullt!
 Gissa vad jag ska göra... Jag och Leon ska ut och leka i snön, traska runt och njuta av att det ÄNTLIGEN är vinter! Håller tummarna sten hårt för att snön ligger kvar nu. :)
Efter det roliga, så börjas det igen, mitt dagliga stressande. Då väntar tvätt, städning och matlagning...


Nu ska vi klä på oss och gå ut... Ni ser mer av mej lite senare, och då ska ni få ny uppdatering i bilder om hur mycket snö vi har fått. :)
Hej så länge.


Saknar dej bror! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad härligt, jag vill också ut i snön! Men jag kanske tittar förbi på en lussebulle som jag såg att du hade bakat, och håller koll på lillen när du fixar och donar'! :)

2009-12-15 @ 11:09:52
URL: http://lisaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0