Vilket härligt gäng. :)






Jag, syster, Lina och Danne.
Framför tvn som vanligt! Vi har ätit mat, jag har städat så mycket jag han idag och ska fortsätta imorgon... Bullbaket han jag inte heller med så det får vänta tills imorgon det också. :)
(Jag längtar tills imorgon när jag får ordning här hemma! ;D)
Nu äter dom andra chips och dricker cola i soffan, så jag ska snart haka på dom tror jag. :)

Och vet ni vad, jag tror jag ska börja knäppa lite mer kort och lägga ut i bloggen så att ni får se med egna ögon hur det går för mej och hur det ser ut här hemma. :) Så att ni även kan se hur stor Leon blivit mm...

Nej, nu är det dags att vara lite social. Hej på er. ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Åå´så stor han blivit :D kanske inte världens chock då jag ser att min plutt även ha växer (A) haha men ändå! Förresten bodde du i Gävle? vi funderar på att flytta från stockholm nämligen och kikar runt lite var som, är det någon stad att rekommendera? :)

2009-12-08 @ 18:32:33
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0