62 Frågor till dej som har tråkigt...

62 frågor för dig som har tråkigt!

1. Hur gammal är du om fem år?
Nästan 25...
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Hela familjen. Kim, Leon och Trouble.
3. Hur lång är du? 1.68 ?
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The yards
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag är ju orolig som tusan! Till Kim.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag hatar sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det...
10. När såg du senast din mamma? Igår kväll.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna.
12. När vaknade du idag? runt halv 8-8...
13. Vilken är din favoritjulsång? Last x-mas? ;D 
14. Vilken är din favorit plats? Någonstans där det är myckst snö. :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Staden!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år ? I mitt och Kims hus med VÅRA barn och hundar. :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Leon, när han skrattade och grinade samtidigt igår. :D
19. Hur stor är din säng? 160 delat på 2 (!) Haha.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, men Kim har en bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Om det är varmt utan, annar med...
22. Hur många kuddar har du i sängen?  Olika.
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Ingen. :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Vem pratar jag med?
27. Vilken är din favoritglass? Det beror på vilket humör jag är på.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Samma här.
29. Tycker du om kinamat? Ja, det går väl hem ibland. 
30. Tycker du om kaffe? Nej, och plus att det gör ont i magen om man dricker kaffe.
31. Vad dricker du till frukost? Det som finns, Mjölk, "Jos" eller vatten...
32. Sover du på någon särskild sida? Ingen aning.
33. Kan du spela poker? Jag är väl inte bäst precis.
35. Är du beroendemänniska? Jag är beroende av kärlek. :)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, jag tror inte det.
37. Vill du ha barn? Jag har 1, men vill ha fler senare. :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Lite Engelska, men det är nog bäst att läsa på lite där tror jag.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, och aldrig igen förhoppningsvis.
40. Föredrar du havet eller en pool? Sjön
41. Vad spenderar du helst pengar på? Det beror på.
42. Äger du dyrbara smycken? För mej är dom dyrbara, men knappast för någon annan. :)
43. Vilket är ditt favorit program på tv? One three hill
45. Vem är den roligaste människan du känner? Pia. :)
46. Sover du med gosedjur? Ja, Trouble. :)
47. Vad har du för ringsignal? Saga-Son of brittain, men jag ska byta så fort jag bara kan...
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Det tror jag inte.
49. Flirtar du mycket? Nej. ;)
50. Kan du byta olja på bilen? Sjävklart, det är jätte lätt!
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, jag har inget körkort.
52. Vilken var den senaste boken du läste? Hur sverige blev en mångkultur.
53. Läser du dagstidningen? Ja, ibland. Men det står bara en massa skit. Dom ljuger så mycket!
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
55. Dansar du i bilen? Nej. :D
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rock kanalen, det måste ju vara det bästa dom gjort på länge!
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vilket datum jag betalade räkningarna. ;D
58. När var du i kyrkan senast? På lisas konfirmation tror jag.
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet?  Barbro eller Uffe.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Jag vet inte, någon natt iaf tror jag väl.
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? Kim. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0