Ändrade planer...

Det blev inte som jag tänkt mej idag...
Det slutade med en promenad med mamma. Trouble och Leon var också med såklart. :)
Fast nu efteråt så känner jag att jag kanske borde ha stannat hemma och vilat upp mej, för nu är jag hängig igen...

Leon har blivit så nyfiken.
När jag ammar honom så får jag inte prata med honom för då skrattar han bara åt mej, och kan inte koncentrera sej. Och jag får heller inte titta på något annat än honom, för då vill han helst och se vad som är så spännande. :D Min lilla sötnos.

Trouble och jag krigar.
Jag tror att Trouble försöker frysa ut mej här hemma. Jag tror att han är avundsjuk på att Leon får så mycket uppmärksamhet av mej. Han har slutat lyssna på mej överhuvudtaget och hittar bara på en massa bråk...
Jag tycker att det är jätte jobbigt, för jag försöker verkligen ge honom lika mycket uppmärksamhet, jag tycker ju lika mycket om honom! Men det är svårt att inte bli arg på busen när han inte lyssnar på mej. :)

Lilleman vill busa lite nu, det är ju snart läggdags för honom.
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0