Äntligen!


Det är så otroligt skönt att den här daorn funkar igen!
Nu kan jag skriva oftare, lägga ut fler bilder och ta hem filmer. ;D

Just nu sitter Leon i sin babysitter nedanför mej och skrattar. Perfekt syllelsättning för honom medans jag sitter här, och sen när han somnar ska jag passa på att duscha och göra mej iordning för läkar återbesöket.
Efter det ska jag dra med mej mamma på en promeand i boulongern med Leon och Trouble. :)

Kim började jobba idag igen.
Men nu kommer han att vara i gävle tills att det drar igång i iggesund igen. Det känns skönt att ha honom i gävle så att han sover hemma på nätterna! :)

Nej nu måste jag börja med dagens sysslor.
Hej så länge!


Till Madde;


Kommentarer
Postat av: annelie

fin han är :)

2009-02-17 @ 09:34:05
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0