Apoteket.



Jag skulle verkligen behöva ta mej till apoteket innan dom stänger...
Men det tror jag knappast att jag hinner nu när Kim vart tvungen att jobba över... Typiskt! Men jag får väl ta det imorgon när han är ledig då. :) Vi måste även åka till försäkringskassan och reda ut en massa strul.

Idag har jag varit i S-viken och hälsat på på mitt gamla jobb, Bolaget. :) Det var kul, jag har inte sett dom på hur länge som helst.
Och leon fick ett par jätte söta foppa toflor av malin. Det tackar vi för. :)

Nu ska jag ta och röja upp lite här hemma.
Jag måste även boka tvätt-tid. Jag har hur mycket tvätt som helst! Usch, det ser ut som en soptipp hemma hos oss nu, och jag städ-strejkar igentligen. Jag hade inte tänkt börja städa förren Kim lär sej att plocka undan sina grejor efter sej, men vad ska man göra då? Lillen kan ju inte bo i den här röran...

Jag måste passa på nu när han sover.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0