Att blogga...

...Är i princip nästan omöjligt för mej nu.
Internet är fortfarande inte på min sida, mammas dator är trasig och den här datorn funkar bara när den känner för det. Och inte nog med det så följer den med Kim tillbaka till iggesund imorgon.
Så ni får ursäkta min dåliga uppdatering, jag ska göra mitt bästa för att kunna upplysa er om vad som händer i min vardag. Det kanske inte intresserar er, men jag skriver mest för att det är lite kul. :)

Fredag, lördag, söndag och måndag.
I fredags var jag på sång-lek med Madde och Nova och Linnea och Alina. Det var riktigt trevligt och kommer verkligen att upprepas. ;D Sen var jag och Kim lite taxi innan vi åkte hem till mamma och gjorde lite mat. Vi sov över där och lyssnade på syrran och hennes vänner när dom sjöng karaokee.
I lördags var vi hos mamma hela dagen och bestämde oss för att stanna där den natten också.
Igår var vi på middag hos Kims pappa, vilket var jätte trevligt! :) Vi kom inte därifrån förrän sent igårkväll.

Idag;
Vi har en massa att göra idag! Vi ska åka och kolla Leons hörsel eftersom att han hade fostervatten i örat när dom kollade på BB. Sen ska vi städa upp lite här hemma innan Kim åker iväg på jobb. Vi ska tvätta lite och sist men inte minst så ska vi ta en promenad med Leon och Trouble i det fina vädret. Jag vill gå till kyrkogården och hälsa på pappa, men vi får se hur det blir...

Jaja, nu vet ni lite hur det ser ut för mej... Vad ska ni hitta på?
Och jag lovar att skriva så fort jag får tillgång till internet nästa gång.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-05 @ 10:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0