Bada.

Det blev inte så långvarigt i bastun för min del...
...Men Kim och syrran satt kvar ett bra tag.
Leon fick sitta utanför och titta på oss när vi bastade och det gick bra ett litet tag, men när han blev ledsen så tappade jag upp ett bad till honom och mej istället. Han tycker om att bada så då blev han nöjd. :)
Hemma hos min mamma så är badkaret precis utanför bastun, så jag och Leon kunde prata med Kim och syrran samtidigt som vi badade.

Efter ett tag både spydde och bajsade Leon i vattnet, så då gav jag upp och duschade av oss och gjorde kväller för  honom. Nu sover han och är hur söt som helst! ♥

Trouble och jag har slutit fred nu.
Nu har vi blivit vänner igen. Det känns så skönt! :)
Nu kommer han till mej som vanligt igen och han försöker inte frysa ut mej längre. Hundar är bra listiga ändå...
Men jag tror att min och mammas promenad för någon dag sen var lösningen. :) Gohund! ♥

Nu väntar jag bara på att jag och Kim ska åka hem och sova, jag är trött som vanligt...
Men det känns skönt att börja få lite rutiner, nu börjar det äntligen bli lättare att komma upp på morgonen och lägga sej på kvällen. Nu när Leon håller tiderna någorlunda bra. :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0