Drömmar och framtidsplaner...

Redan när jag var liten hade jag bestämt mej för att börja köra rally.
Jag älskar ju att åka bil, och jag älskar när det går fort! Men nu sitter jag här, utan körkort och utan rallybil. ;D Men jag har inte slutat drömma för det...
När jag har tagit mitt körkort och byggt mej en rallybil, då ska jag bannemej leva upp till mina drömmar. Jag menar; Än är det inte försent!

Vad har du alltid drömt om, och vad ska du göra bara för att leva upp till dina framtidsplaner?
Man ska aldrig sluta drömma, man måste följa sitt hjärta och sätta "målstolpar" att gå efter...






Nu väntar sängen...
Jag är sjukt trött och kommer att sova som en gud!

Leon får äta ersättning inatt, min tuttar gör så jävla ont!
Dom är så såriga att jag blöder...
Jag förstår inte hur det kunde bli så, för jag har inte haft problem alls med ammningen på jag vet inte hur länge.
Och det funkade inte att pumpa ur heller, och det vet jag inte heller vad det beror på?

God natt!




Kommentarer
Postat av: Marina A

Hej tjejen! Smörj med bröstmjölk så läker det fortare, sen finns det en plastnapp man kan köpa på Apoteket så att Leon suger på den och då får brösten lite vila. Antagligen har du så ont att du inte kan slappna av tillräckligt för att få ur mjölken, det kan räcka med att man har ont eller tappar lugnet så blir det stopp på mjölken.

Smörj tuttarna och slappna av så kommer det att gå bra för er! Ha det bra så länge och hoppas jag får se grabben snart.

2009-02-27 @ 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0