E.ko

Min kusin Cattis och hennes barn Nelli var förbi nyss.
Med sej hade dom min farmor och en present. Leon fick en jätte fin mössa och en scarf från E.ko, dom var hur fina som helst! :) Bilder kommer när internet fungerar som det ska. :)

ÖP, mamma-grupp och familjerätten.
Jag började dagen med öppnaförskolan, Bello kikade förbi idag också, det var kul att få se sötnosen! :) Madde, Nova, Emma och Milton var också där såklart. :)
Sen tog jag och Moa bussen in till stan och mötte upp Linnea för att gå på mamma-gruppen. Där var det lika kul som vanligt! :)
Kameran har vart med hela dagen så det lär väl komma bilder från det också. :)

Sen mötte jag upp Kim för att gå till familjerätten, och där gick allt galant. Vi var klar på ca 10. :)

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0