Frågor och svar...

Om det är något du undrar över så är det bara att fråga, jag svarar på det mesta...
Jag har ca 50-60 läsare om dagen, inte många med andra ord, därför tror jag inte att jag samlar på mej så många frågor.
Men jag tänkte att jag skulle uppmana er till att fråga allt ni vill veta nu så ska jag förhoppningsvis göra er nöjda med mina svar. :)

Jag påstår inte att det är konstigt att jag inte har så många läsare, snarare tvärt om...
Det är brist på bilder och uppdatering, och plus att jag inte skriver så mycket som intresserar någon annan än er som känner mej skulle jag kunna tro.
Jag är faktiskt rätt förvånad över att äns ha så pass många läsare, jag kan inte tänka mej att det är sådär jätte kul att läsa om varje gång jag dammsuger eller liknande. ;D Men det är kul att ni finns, det är roligare att skriva då!

Dessvärre måste jag göra er besvikna, det gick tyvärr inte att ordna med bilderna...
Jag som har en massa super fina kort på min lilla prins. Men ni får vänta, förr eller senare dyker dom upp iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här kommer några frågor. :)

1. Bor ni ihop du och Kim?

2. Jobbar han borta?

3. Vad gjorde du innan mammaledigheten? Utbildning/jobb?

4. Vad vill du göra när Leon är tillräckligt gammal för dagis eller dylikt?

5. Hur kom ni på namnet Leon?

2009-02-10 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0