Frågor.

Jag har samlat på mej några frågor iaf, alla från samma person. :)
Här kommer svaren...

1. Bor ni ihop du och Kim?
Jag och Kim bor ihop och har gjort det i nästan 2 år. :)

2. Jobbar han borta? '
Ja det gör han, och jag saknar honom lika mycket varje gång.

3. Vad gjorde du innan mammaledigheten? Utbildning/jobb?
Jag gick 3 år på IV och hade heltids praktik. Jag vart gravid ca 2 månader innan min praktik tog slut så efter det gick jag bara hemma och sökte jobb, men utan resultat.
Så jag har varken utbildning eller jobb. :(
 
4. Vad vill du göra när Leon är tillräckligt gammal för dagis eller dylikt?
Jag vill hitta ett jobb jag trivs med eller plugga, jag skulle vilja läsa svensk historia tror jag.

5. Hur kom ni på namnet Leon?
Kim fick fria händer med namn och bestämde sej för Leon direkt. :)
Han blev döpt efter Leon Degrell.




Nu ska jag gå och lägga mej, det blir en lång dag imorgon.
Jag har ju som sagt en himla massa för mej imorgon och Leon har vart grinig hela dagen. Jag är så trött!
Jag vet inte vad det har vart med honom, han har sov strejkat. Han har sovit max 3 timmar idag på dagen tror jag och han somnade inte förrän 21 nu på kvällen. Det har inte vart magknip och han har ätit ungefär tusen ggr tror jag. ;D Men nu sover han som en stock, och jag ska inte klaga så länge jag får sova på nätterna. :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen ! Nu sitter jag i Australien och ska åka hem. Har köpt en liten present till Leon när jag var här nere. Tänkte kolla om jag får komma förbi och hälsa på någon dag? Kramar

2009-02-11 @ 22:46:11
URL: http://malinwibron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0