God natt!

Nu sover Leon.
Så har jag tur så kanske rutinerna fortsätter att fungera som innan helgen igen, men så lätt lär det väl inte bli kan jag tänka mej. ;D Men man kan ju alltid hoppas...
Nu tänkte jag ta ut Trouble på en sista runda, sen äta en semla med Kim innan vi ska hoppa i säng. Vi får väl se om det blir en film idag också eller om vi går direkt på sovandet, man är ju rätt trött nu för tiden. ;D

Imorgon är det mamma-grupp.
Och jag har längtat som tusan! Det är så kul att träffa dom andra mammorna och imorgon ska vi ju även baka semlor. :) Jag är så jävla tjock! ;D
Så imorgon kommer jag mer eller mindre att vara bosatt i gävle.
Vad ska ni hitta på?

God natt.
Jag ska försöka att knäppa lite roliga kort på mammorna imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej hej.

hoppas allt är bra med er!

Tänkte höra, vilka dagar o vart har dom öppen förskola i valbo?

Jag o Vincent ska bo hemma hos mamma 1½vecka så tänkte kanske vi skulle roa oss med de en dag..

2009-02-25 @ 20:09:27
URL: http://simplymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0