God natt!

Jag tänkte tappa upp ett bad.
Efter det så ska jag kika på en film för att sen sova.
Det tog ett tag att natta Leon idag, han blev dessutom väckt 2 ggr innan han fick sova i lugn och ro. Men nu sover han och Kim var precis hem och hämtade Trouble, så nu ska jag passa på att tvätta håret och sådär...

Jag har bestämt mej nu...
Jag ska ta tjuren i hornen och få ordning här hemma nu. Det är bara det att det är så jäkla tråkigt att borra upp en massa saker på väggarna när man ändå ska flytta. Men jag vet ju inte hur länge det dröjer innan vi hittar något nytt och jag blir tokig om jag ska bo i den här röran 1 dag till.
Imorgon börjar allvaret!

Pappor på öppnaförskolan.
Jag trodde aldrig att Kim skulle vilja följa med till öppnaförskolan, men oj så fel jag hade... För någon dag sen frågade han om han inte kunde få följa med nästa gång jag skulle dit, och självklart får han det, mer än gärna!
Så jag tänkte att förhoppningsvis är det fler pappor som är intresserade och lediga från jobbet någon gång så att det blir roligare för Kim. Jag menar, annars kommer han aldrig mer att vilja följa med dit, han kommer att bli avskräckt av att lyssna på alla mammors snack.
Så nu håller jag tummarna för att jag träffar rätt, en dag då det även är andra pappor där.

<God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0