Grilla.

Jag är aldeles snart på väg ut.
Som jag sa igår så ska vi ju grilla idag. Jag väntar bara på att Kim ska komma och hämta mej och Leon. (Leon ligger klar i bilbarnstolen ute på balkongen och sover, min söta lilla älskling!) Sen så ska jag springa in på stadium och köpa mej ett par vinterskor så att jag inte fryser tårna av mej där ute i kylan. ;D

Internet vill fungera lite bättre nu.
Men det fungerar inte alls på datorn som bilderna ligger... Jag ska exprimentera lite med det där senare idag om jag hinner, annars får jag ta det imorgon. :)
För min lilla prins har blivit så stor och ni måste ju bara få se hur fin han är...

Vilken härlig känsla det är.
Att verkligen känna sej behövd och älskad!
Tänk er att någon blir lugn av just din närhet, att den känner sej trygg i din famn.
Jag kunde aldrig fantisera om en lycka lik den här...
Jag har blivit mamma, och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0