Hit och dit...



Idag har jag vart överallt och ingenstans känns det som.
Jag började med att ta mej till försäkringskassan som dessvärre inte kunde hjälpa mej... Sen tog jag bussen ut till köpis och kikade lite där innan Kim kom och hämtade mej. Vi åkte till söderhamn och hämtade Micke och sen till hungården där Trouble fick leka med Tyson, jag och Leon gick in för det snöade så mycket.

Nu väntar jag på att min mat ska bli klar.
Jag är jätte hungrig!
Sen så ska jag bara vila i soffan framför en film, jag är fortfarande helt sliten fast att Leon sov jätte bra inatt.
Imorgon har vi tvättstugan och det var verkligen på tiden! Vi har hur mycket tvätt som helst... Men jag har inga planer alls för resten av dagen, och inte för helge heller. Alla verkar avra upptagna...

Dålig uppdatering idag, och tråkig läsning, men det tar jag igen i helgen skulle jag kunna tro.
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0