Inte min dag!


En dålig bild, men iaf! ;D




Internet har krånglat hela dagen!
När jag tänker efter så har ingenting blivit som jag tänkt...
Det blev inget besök på försäkringskassan, det ska jag tacka Kim för, och allt annat som jag hade planerat blev framskjutet flera timmar. Leon var övertrött nu på kvällen och somnade inte förrän halv 11?
Det enda som blev som planerat var mitt besök på apoteket och att spjälsängen kom hem, tur är väl det!
Dessutom har leon fått en massa nya kläder, en massa byxor, tröjor, pyjamasar och bodysar. Jag tror nog att jag är mest glad för det. ;D

Nu sitter jag här, som vanligt...
Och ensam är jag också. Eller jag har ju Leon, men han sover ju nu. Kim och Trouble är borta och kommer nog inte hem än på några timmar... Jag hatar när han kommer hem mitt i natten, det är det värsta jag vet!

Nej nu ska jag sluta tjata och ta med mej mitt dåliga humör någon annanstans.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0