Magknip.

Jag har precis kommit hem från ÖP.
Jag, Bello, Madde och Linnea (med barn såklart) möttes upp där för en fika.  Det var jätte trevligt, men en himla massa barn i alla åldrar, skolorna och dagisen är ju stängda idag, så det var rätt livat. ;D Vi åt semla och macka. :)
Det slutade med att Madde och Nova fick en massa glas splitter över sej när några barn välte en lampa precis bakom dom, och att Leon skrek hysteriskt för att han hade sån magknip. Min lilla prins! Jag skulle kunna börja gråta varje gång han har sådär ont, det gör så ont i mej när jag inte kan hjälpa honom...

Nu ska jag och syster snart ta en promenad.
Självklart kommer vi att ha Trouble och Leon med oss.
Men det är inte så fint väder idag och det är rätt kyligt fast att det bara är 4 minus, så någon längre runda blir det nog inte. Men lagomt för att vi ska få göra av med lite energi och få lite frisk luft. Och lagomt för att Trouble ska få springa av sej lite...
Uh, nu när jag känner efter så känner inte jag mej så värst pigg idag...

Nej nu ska jag gosa lite med Trouble tills Lisa har duschat klart...
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0