Nattuggla...

Nej, jag är verkligen ingen natt-mäniska...
Men jag är vaken nu, och tänkte slänga in ett kort inlägg. Jag och Kim har bara tagit det lugnt idag, vi har kikat på film och myst. Kim har även agerat taxi till min syster och hennes vänner som skulle på skoldansen i S-viken. Jag kommer ihåg när det var jag som gick dit och roade mej. ;D
Nu är han även på väg och ska hämta dom, så jag tänkte passa på att skriva några rader innan lillen vaknar och vill byta blöja och käka lite. :)

Imorgon är det grillning som gäller.
Vi ska grilla med en massa andra och jag hoppas på att det blir trevligt! ;D Leon och Trouble ska följa med så det ska bli riktigt kul...
Innan vi grillar ska vi städa här hemma, just nu ser det hemskt ut här!

Kameran har vart med en massa idag igen, jag ska försöka lösa det här internet mysteriet så att ni kan få se hur stor min lilla kille har blivit.
Han är så söt, för när han vaknar på morgonen så ligger han och skrattar och pratar hur mycket som helst, man kan inte bli annat än överlycklig av att se hur han utvecklas, det är så underbart!
Och Leon och Trouble är hur söta som helst tillsammans, Trouble är så stolt!


God natt mina vänner, nu väntar blöjbyte och amning innan jag får besöka sängen.
Hoppas alla har haft en lika bra kväll som jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0