Plusgrader.

På min balkong är det 11,6 plusgrader...
Vilken jävla vändning!
Men jag måste erkänna att det är skönt med sol nu, jag längtar faktsikt lite efter sommaren.. ;D Men självklart gör det ingenting om det är vinter ett tag till heller, iaf inte så länge solen skiner och det är sånt där typiskt skoterväder. Det gillar jag. :)

Imorgon är jag barnledig ett tag.
Iaf en liten stund på kvällen...
Jag ska vara med Mikki, Karro och massa andra, och jag måste erkänna att det ska bli rätt skönt att komma ut lite. Jag är ju ensam med Leon och Trouble nästan hela tiden med tanke på att Kim är borta så ofta, så det ska bli roligt att få komma ut i någon timme. :)
Fast jag kommer att sakna mina pojkar hur mycket som helst under tiden, men man behöver lite tid att ta igen sej på också. :)

Jag är hungrig och känner för en skogs promenad med familjen.
Det är bara att hoppas på att jag får liv i Kim.
Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0