Sjuk.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova.
Vi har ju vart ute en massa och grillat idag, så nu känner jag att febern är på väg... Det var det jag visste! TYPISKT!
Men jag har iaf tagit ett varmt bad och ska dricka lite honungs-vatten och ta en alvedon innan jag sover, så håll tummarna för att jag ska slippa bli sjuk. ;D

Jag tror att Annelie har kommit hem från malta nu.
Isåfall så ska jag hoppas på att hon hinner med att träffa mej någon dag innan hon åker tillbaka, jag vill ju visa min lilla kille som jag är så otroligt stolt över. :) Det var ju nästan 1 år sen vi sågs sist. Oj vad fort tiden går kände jag nu...

Syster ska sova här inatt.
Så nu sitter vi framför tven och latar oss innan vi ska sova.
Jag vet inte alls vad jag ska göra imorgon så vi får se hur dagen slutar... Med min tur så får väl jag tillbringa dagen i sängen med högfeber, det låter roligt va?

Det där med bilderna får vänta tills imorgon.
God natt!

Kommentarer
Postat av: annelie

hehehe opps så roligt de bidde medkladdkakan där, jag menade Kim o Emelie här i dalarna där jag befinner mej för tillfället! Så det gör inget att du inte förstår :)

Det är skönt att vara hemma nu faktiskt, men jag åker tillbaka på onsdag förmiddag. Dock har jag planer på att flytta hem igen till maj eller september så vi får se!

Är du hemma måndag eller tisdag? Om jag har tillgång till bil svänger jag gärna förbi o hejar :)

2009-02-07 @ 23:43:27
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0