Sliten...

Jag är så otroligt trött...
Leon har haft en del jobbiga nätter nu, och jag sover jätte dåligt imellan hans vaken tider. Det tar på en att inte sova så mycket och sen kliva upp i tid... Jag hoppas att jag får ordning på hans rutiner igen!
Kim vaknar aldrig på nätterna, han är så jäkla svårväkt, så det blir ju en hel del springande upp och ner för mej.

När Leon blir lite större och ska sova borta första gången, typ om mamma ska vara barnvakt eller något, då har jag redan planerat vad jag ska göra...
Jag ska bara vara hemma, sova hela natten, och vila ut mej ordentligt! :)


Nu ska jag kolla på en film.

Och vi har redan varit ute i skogen på promenad med mamma, och sen fikat hos farmor och farfar. Nu har jag precis käkat lasagne och tänkte kolla halens hemmsida innan jag sätter igång filmen.
Senare ska jag äta en semla.

Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0