Sömnlös natt.

Jag har nästan inte sovit någonting inatt.
Leon har vaknat ungefär en gång i timmen och vart hungrig!? Och jag med mina onda tuttar märkte till min stora förvåning att vi inte hade någon ersättning hemma...
Det var bara att amma och se glad ut, men gissa om jag grät? Ja, det gjorde jag!
Kim har ju vart borta hela natten också, så när han kom hem ville han sova, så jag fick ingen avlastning på morgonen heller. Så det var bara att ta sej upp och gå ut med Trouble och underhålla Leon. :)

Just nu sitter Leon i sin baby sitter och ser glad ut.
Men jag gissar på att han tröttnar vilken sekund som helst...
Jag har som tur är iaf hunnit duscha och sminkat mej, så nu återstår inte mycket, men jag får nog ta och skynda mej innan min lilla envisa grabb vill ha sällskap. :)


Det fungerar inte att lägga upp bilder?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad äre Kim gör på nätterna eftersom att han inte är hemma och hjälper till?

2009-02-27 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0