Sömntuta.



Jag har vart på BVC idag.

Där gick allt bra, han har växt en massa som vanligt! :)
Efter det så åkte jag in till amma-gruppen och där hade jag lika trevligt som vanligt. Sen tog jag och jenny en promenad runt gävle i väntan på bättre tider. :D haha.
Nu har jag kommit hem, badat med Kim och nu ska jag natta Leon innan jag ska kika på en film.

Leon sover.
Och har sovit nästan hela dagen, så den stora frågan är ju hur tusan natten kommer att bli? Jag hoppas på att få sova, för jag är riktigt trött!
Det känns rätt dumt att väcka upp honom, byta till pyjamas och byta blöja för att sen natta honom igen...
Jag tror att han får sova tills han vaknar så tar jag resten då. ;D

Nej idag var min blogg extra tråkig, jag har haft så lite tid och känner för att umgås med Kim nu medans jag har chansen.
Nya tag imorgon. ;D
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0