Surbibba.

Leon är på hugget idag!
Han har gnällt hela dagen...
Han är super trött men vägrar sova, så ni kan ju tänka er! ;D
Min lilla sötnos. ♥

Precis som jag trodde så är det ingen som frågat mej någonting, men det är ju inte försent nu! :)

Imorgon har jag fullt upp.
Jag har mammagrupp och sen så ska jag och Kim till familjerätten och skriva på faderskaps-papperen. Och plus att jag vill till öppna förskolan innan mammagruppen också, men vi får se hur jag gör. :) Jag hoppas bara på att Leon är på bättre humör imorgon. ;)

Jag och mamma har varit ute på promenad.
S
jälvklart så hade vi Trouble och Leon med oss också. Det var så härligt att komma ut i solen. :) Dessvärre hade plogbilen plogat upp en stor vall mitt på gångbanan så vi fick vända efter ett tag...
Nu sitter jag och ammar Leon och sen vet jag inte vad jag ska göra.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: madde

kom till öp i morgon före mamma gruppen då! jag sa de till moa å! :) men du kan ju höra av dig om ni kommer! :)

2009-02-10 @ 17:17:13
URL: http://maddewadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0