Underbara väder.

Det har kommit en massa snö, solen skiner och jag känner mej piggare...
Kan det blir bättre? NEJ!
Jag är fortfarande inte riktigt hundra, men jag trodde att jag skulle vara värre idag. Men nu så känns det som om jag är på bättringsvägen, jag har då iaf ingen feber idag.

Igår han jag tyvärr inte med någon blogg, jag han inte äns med att äta...
Jag var super dålig med feber och allt vad det var. Och Leon var hysterisk hela dagen med en MASSA magknip. Stackarn! Det slutade med att vi fick åka in till akuten efter att han skrikit oavbrutet i ca 7 timmar. Men när vi kommer in så blev vi bara hem skickad utan att dom ens kikade på honom.
Som tur var så somnade han och sov hur bra som helst hela natten sen, han vaknade bara 1 gång och åt. Och sen när han vaknade imorse så låg han bara och skrattade i sin säng och var jätte glad. (Skönt att det har gått över, det måste ha gjort jävligt ont!)
Dagen kan inte börja bättre än att man blir väckt av en glad liten busunge och det är världens finaste väder ute! :) Min dag är redan fulländad.

Idag blir det nog inte mycket skrivet...
Jag ska utnyttja det fina vädret så gott jag kan, så jag ska klä på mej varma kläder och vara ute. Jag får försöka ordna det där med bilderna, som jag lovat, så fort jag kan...
Men jag kan inte strunta i att ta med mej min familj ut och mysa i ljupsnö och sol som gör en pigg och glad. :)

Åsa, vad kul att se att du fortfarande läser! :) Jag ska prova med runda nappar så får vi se om det går bättre. Och sen så ska jag försöka komma och hälsa på så snart jag bara kan. Kim kommer förmodligen ner den 28, men jag blir ju säkerligen hemma, om jag inte hittar ett okej hotel så att Leon kan följa med. :)
Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0