Ännu mera snö.

Det snöar fortfarande.
Och det har jag inget emot, men det fick gärna bli någon minus sitället för att allt ska töa bort direkt, och gavlegårdarna fick mer än gärna hålla efter med plogningen!
Jaja, jag har ju inte vart ut mer idag, och kommer nog inte ta mej längre än till sovrummet sen heller. ;D

Jag och leon har busat på sängen.
Så nu är Leon jätte trött och ligger och sover så snällt. Jag funderar på att ta ett till bad och kika på en till film. Haha, typiskt mej att kolla på film eller bada. Men jag känner inte för att göra annat idag, för imorgon kommer jag att ha fullt upp. Jag ska klippa mej, färga håret ch hinna med att städa av lite innan Kim kommer hem på tisdag. Och det tar ju sin tid när man har en liten att bära runt på. :)

Det var längesen jag la ut kort på mej själv, det beror på att jag var så jäkla uppsvälld i slutet på min graviditet och på att jag inte hunnit fastna på något kort efter. ;D
Men imorgon när jag har fixat håret så kan jag ju bjuda på en mamma Emelie bild.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan va duktigt du är som orkar med allt fast du är hemma själv! Jag orkar inte ens med hälften fast jag har Emil som hjälper till :p



Men jag har hört att barnen blir lik pappan för att dom lättare ska skappa ett band till barnet. Och det kan ju stämma för oftast så är barnen lik pappan :s

2009-01-25 @ 21:48:32
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha!

Skönt om jag skulle ha sån energi när vi är hemma om dagarna, ska vara glad om jag stoppar i tvätt- och diskmaskinen!! Och du är ju ändå hemma själv längre tid än jag :O Hur länge brukar Kim vara borta??



Aah uppmärksamhet har Elvin alltid velat ha och han vill bara ha mer och mer så de blir inte bättre! Om han ligger på golvet så vill han helst att jag ligger brevid :p

2009-01-25 @ 22:55:29
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja då har man ju träffat några därifrån osv kändes jätte skönt =) jag hade även hört så himla mycket negativt om just den förlossningsavdelningen så blev riktigt positiv överaskad!

2009-01-26 @ 03:46:53
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0