Bada.



Nu har jag precis badat min prins.
Och än så länge är det inte särskilt omtyckt, men det kanske blir roligare om ett litet tag? Nu sover han iaf, och jag hoppas på att han kommer att sova lika gott inatt. ;D
Jag fotade iaf lite när jag badade honom, men dom bilderna kommer sen, jag orkar inte lägga upp dom nu. För jag ska snart krypa i säng, och är jätte trött!

Mitt internet krånglar.
Och jag kan inte kommentera i någon annans blogg. Så tro inte att jag struntar i att svara på mina kommentarer, för det hade jag tänkt att göra...
Hur som helst så är fler förslag på blöjor välkommna, jag vill passa på att prova på lite olika nu i början och verkligen hitta några som passar Leon perfekt, för hans egen skull. :)

God natt på er, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj är han redan 11 dagar eller okej 12 idag :P gud så tiden springer iväg! hehe

2009-01-08 @ 07:43:52
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0