BVC.



Min lilla prins växer.
Nu väger han 4020 och mäter 53 cm. :) Liten blir stor!
Dessvärre har vi fortfarande lite problem med magknip och sömnlösa nätter, men förhoppningsvis blir det bättre snart, för hans skull...
Hur som helst har jag glömt bort kameran på sista tiden, men jag lovar att bättra mej. ;D

Dålig uppdatering...
Jag vet, jag har slarvat igen, men jag ska bättra mej på det planet också, jag lovar! :)
Idag har vi iaf haft fullt upp, tiden bara rusar iväg nu när man har blivit en extra i familjen... Först har vi vart på BVC, sen hälsade vi på Robban och Nicke i rörberg och lät Trouble springa av sej i grusgropen, sen fastnade vi hos mamma ett tag innan vi åkte hem till Robban och Annelie där vi blev kvar ett bra tag innan vi åkte hem. :)
Nu har vi kommit hem och tänkte slå på en film innan vi ska sova, det är en dag imorgon också, och då har vi tvättstugan...

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Snart måste vi få träffa den lilla bebisen och dig:) Du får komma ut till jobbet senare och visa upp honom:)kram

2009-01-14 @ 22:52:09
URL: http://malinwibron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0