Den här jäkla rubriken...

Idag har jag vart på köpis igen.
Jag passade på att handla lite till, men jag ska tillbaka imorgon och handla det som fattas, och förhoppningsvis klippa mej om det finns någon ledig tid. Vad skönt det är att ha lite pengar över så att man kan spendera lite på sånt som behövs...

Jag har ätit hos farmor och farfar idag.
Och min farmor är kung på matlagning, jag älskar hennes mat! Så nu är man mätt och belåten och kommer att sova gott inatt.
Efter att vi vart och ätit hos farmor och farfar så åkte vi till kyrkogården och tände lite ljus, och det är då inte det lättaste ska jag tala om. Det är tamejtusan lika jobbigt varje gång!

Syster ska sova här, så jag tänkte passa på att ta ett bad och sen vara lite social med henne, så god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0