Det där med bilderna...



Jag lovade ju att bli bättre med kameran.

Men tyvärr så har det inte blivit så. Jag ska försöka skärpa till mej...
Jag förstår om ni är nyfikna på hur stor Leon har blivit, och jag ska ta och fota lillkillen någon dag. Han blir ju 1 månad på tisdag, går inte tiden fort!?
Han blir bara mer och mer lik pappa sin, så där har ni svaret på vem han är lik. ;D Båda 2 är lika fina! ♥

Lördagsgodis?
Jag har då inte vart ett dugg nyttig på sista tiden. Vem sa något om lördagsgodis, jag har fan ätit onyttigt varje dag nu. Idag ska jag tex äta semla och kika på mannen som kunde tala med hästar med Trouble och Leon, men efter idag så får det tamejtusan bli bättring. Jag har 10 kilo kvar att bli av med, och det lär jag då inte bli om jag fortsätter såhär.
Jag gick ju upp 27 kilo, nu har jag tappat 17 och 10 återstår. Men för att nå min målvikt ska jag tappa ytterligare 3 kilon, men vi får v'l se hur det går med det...

Ha en trevlig kväll...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Å så gott med semlor!

2009-01-25 @ 09:44:44
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ååh tycker du vad glad jag blir är ju inte ofta jag för höra de nu för tiden =)

2009-01-25 @ 13:31:39
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Börja ät silica redan nu åja rekommenderar verkligen shampookkan New från lush. För snart kommer du garnterat börja tappa hår om sjutton... Tog ca 2 månader innan ja börade märka av något å nu är jag jätte tunnhårig på sidorna.. :(

2009-01-27 @ 23:27:39
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0