Efterlängtade samtal...

När Kim är borta är dagens höjdpunkt när han ringer.
Men idag har inte hört av sej, förrän alldeles nyss...
Jag började på att bli riktigt orolig faktiskt, han hör alltid av sej annars. Men nu har han iaf ringt, och allt var som det skulle, han hade bara glömt telefonen på rummet. ;D Och dom hade inte åkt direkt tillbaka till vandrarhemmet efter jobbet, dom hade stannat till och ätit lite och handlat, därför hade det dröjt lite längre tid. ;D

Jag har inte vart utranför dörren på hela dagen...
Jag har jätte ont i snittet och har bara försökt att ta det lugnt. Syrran och Niclas kom förbi innan dom skulle hem till mamma, och sen kom Erica och Minna också förbi ett tag. Jag märker att jag inte återhämtat mej än, för dom var här ca 1 timme, och sen var jag helt slut! Men Leon fick jätte fina kläder av Erica iaf, det tackar vi för. :)
Nu är Lisa och Niclas på väg till mej, dom är nog här vilken sekund som helst. Dom ska sova här, så då ska jag passa på att duscha lite.
Trouble fick stanna kvar hos Adam ett tag till, jag tyckte att det var bra om han fick vara där tills imorgon så att han får röra på sej ordentligt, och Adam tackade självklart ja, tack! :)

Nej nu har jag annat för mej, god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Emelie!! Grattis till lillPrinsen!! Kan tänka mej att de e tomt utan stor grabben hemma. Går ju knappt att somna om man inte hör snarkningarna =) //Anna L

2009-01-10 @ 02:36:14
URL: http://akesmattea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0